A bevásárlókosara jelenleg üres.

Felhasználónév:  Jelszó:        Elfelejtette jelszavát? | Elfelejtette felhasználónevét?   |   Regisztráció
Revans2000 Szállítás és fizetés Általános szerződési feltételek

Termék kereső

Kategóriák

scholl menu

scholl labapolas 22222

clarks cipok

flyflot logo1

berkemann3

Batz logo

beurer termekek3

Carnition labapolas

pedibus logo

 

Termék kategóriák

Scholl termékek
Scholl akciós, kifutó modellek
Scholl kényelmi kollekció
Scholl biomechanics modellek
Scholl bioprint modellek
Scholl gelactive modellek
Scholl memory cushion modellek
Scholl removable insole modellek
Scholl standard modellek
Scholl adapta modellek
Scholl őszi-téli modellek
Scholl lábápolás
Tyúkszem és bőrkeményedés
Szagtalanítás, frisseség
Scholl talpbetét
Pro Sport
Scholl hidratálás
Scholl egészséges köröm
Scholl Party Feet
Clarks termékek
Clarks női modellek
Clarks férfi modellek
Clarks akciós modellek
Clarks őszi modellek
Fly Flot papucsok
Fly Flot női papucsok
Fly Flot férfi papucsok
Fly Flot standard papucsok
Fly Flot őszi lábbelik
Fly Flot akciós lábbelik
Berkemann termékek
Berkemann papucsok, szandálok
Berkemann cipők
Berkemann akciós termékek
Berkemann őszi modellek
Berkemann lábápolás
Batz papucsok
Batz női papucsok
Batz férfi papucsok
Beurer termékek
Beurer gyógyászati termékek
Vérnyomásmérő
Hőmérők
Inhalátorok
Beurer szépségápolás
Kozmetikai tükrök
Manikűr
Arcápolás
Beurer finomterápia
TENS & EMS
Talpmasszázs
Infralámpa, fényterápiás készülék
Shiatsu masszírozó gépek
Testmasszírozók
Beurer mérlegek
Konyhai mérlegek
Diagnosztikai mérlegek
Üvegmérlegek
Bőröndmérleg
Beurer sport
Pulzusmérő órák
Hasizom-erősítők
Beurer életmód
Ágymelegítők
Lábmelegítők
Fűthető takarók
Melegítőpárnák
Párásítók
Babaápolás-Janosch
Carnation lábápolás
Carnation tyúkszem és bőrkeményedés
Carnation bütyök
Carnation hidratálás
Carnation szagtalanítás, frissesség
Carnation egészséges köröm
Carnation talpbetét
Tacco termékek
Tacco lábápolás
Tacco cipőápolás
Tacco fedett bőr
Tacco velúr bőr
Tacco zsírós bőr
Tacco műbőr
Tacco textil
SCHOLL AJÁNDÉKUTALVÁNY
COMYAN cipősterilizátor
LACIA vízszűrő termékek

pick_pack_pont_ezmelts.png

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Üdvözöljük a Revans 2000 Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a www.revans2000.hu weboldalon (továbbiakban: Webshop) elérhető szolgáltatásokat.

Az ÁSZF tartalmazza továbbá a weboldal igénybevételének és használatának részletes feltételeit.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában érhető el.

Önmagában a weboldal megnyitása nem hoz létre a felek között szerződéses jogviszonyt, de bármilyen vásárlás már a Ptk. hatálya alá tartozó szerződésnek minősül a Szolgáltató és a Megrendelő között.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.revans2000.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.

 A Webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Revans 2000 Kft.

A szolgáltató székhelye: 1139 Budapest, Váci út 95.

A szolgáltató posta címe: 1139 Budapest, Váci út 95.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Cégjegyzékszáma: 01-09-467040

Adószáma: 12125320-2-41

Bankszámlaszáma: 10900042-00000003-62230017

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2017.06.01.napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1. A revans2000.hu Webshop lábbeliket, egészségmegőrzési termékeket és kiegészítőket kínál vásárlói számára. A megjelenített termékek online rendelhetők meg, de üzleteinkben személyesen is megvásárolhatóak. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A Webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak részleteiről, időtartamáról.

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4.2. Megrendelő az adott szabad szavas keresőt használva (a lábbeli márkáját, modell nevét megadva) vagy termék kategóriából kiválasztja a keresett terméket.

4.3. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát, méretét beállítja.

4.4. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát az "Ugrás a bevásárlókosárhoz" linkre kattintva.

4.5. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, a „Tovább nézelődöm” gombot megnyomva tovább böngészhet és helyezhet újabb termékeket a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „kosárban” tudja ellenőrizni a megvásárolni kívánt termékeket. A "kuka" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát egyesével. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a "frissítés" ikonra kattint Megrendelő.

4.6. Megrendelő kiválasztja a Pénztár gombra kattintva a számlázási és szállítási címet és a fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.6.1. Fizetési módok:

Utánvétel: Ebben az esetben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor készpénzben, a futárnak kell megfizetni. Az utánvét szolgáltatás külön költséggel nem jár.

Előre utalás: a Megrendelő a megrendelt termékek árát, azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató UniCredit Banknál vezetett 10900042-00000003-62230017 számú bankszámlájára. A megjegyzés rovatban a megrendelés számot fel kell tüntetni a rendelés könnyebb beazonosítása végett. A Megrendelő a megvásárolt termékek átvételére kizárólag a jóváírást követően jogosult. Amennyiben a rendelés visszaigazolásától számított 7 munkanapon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli.

4.6.2. Szállítási lehetőségek és díjak:

A Szolgáltató a GLS vagy Pick Pack futárszolgálattal küldi el a megrendelt termékeket a Megrendelő részére vagy választható a személyes átvétel is a megadott címeken.

A kiszállításról Megrendelő e-mailben értesítést kap.

GLS-sel kérhető a csomag a Megrendelő által megadott címre (kiszállítás körülbelül 8:00 és 17:00 óra között)

Lehetőség van a csomagot GLS csomagponton vagy Pick Pack ponton átvenni, melyeket a szállítási módoknál lehet kiválasztani.

A szállítási költség Magyarországon belül 990 Ft csomagonként. 20 000 Ft feletti teljes árú lábbelik vásárlásakor ingyenes a kiszállítás.

A személyes átvételnél a Szolgáltató nem számol fel szállítási díjat.

Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra.

Utánvétes szállítás esetén a GLS futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti, készpénzben.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, általában 8-17 óra közötti időszakban.

Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

4.7. Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

4.8. Az adatok megadását követően Megrendelő a "rendelés feladása" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

4.9. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

5.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben (H-P: 8.00-17.00) történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. Általános teljesítési határidő, az utánvétes fizetési opció esetében a visszaigazolástól számított 1-2 munkanap. Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra 1-2 munkanapon belül. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

5.4. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

6. ELÁLLÁS JOGA

6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.2. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie.

Ebben az esetben kérjük a csomagot futárszolgálattal, vagy postai úton részünkre visszaküldeni az alábbi címre:

Revans 2000 Kft., 1139 Budapest, Váci út 95.

Utánvéttel, portósan visszaküldött lábbelit nem áll módunkban átvenni.

6.3. Az elállási jog gyakorlása esetén a Megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.4. Nem illeti meg az elállási jog a Megrendelőt, amennyiben a termék már nincsen újra értékesíthető állapotban.

6.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a lábbeli ellenértékét a Megrendelő részére.

6.6. A visszatérítés a Megrendelő által írásban megadott bankszámlaszámára történik.

6.7. Megrendelő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

6.8. Megrendelő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a terméket.

6.9. A visszaérkezett áru beérkezése után, az írásban előre egyeztetett új méretű/fazonú lábbelit 990 Ft áron a GLS futárszolgálattal küldjük Megrendelő részére, mely összeget Megrendelő a futárnak fizeti a csomag átvételekor készpénzben.

6.10. Megrendelő felelősségre vonható az áru értékében bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az áru nem az eredeti csomagolásban történik visszaküldésre, illetve bármilyen jellegű, használatból eredő legkisebb mértékű elváltozás jelei fedezhetők fel az árun.

6.11. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Megrendelő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.12. Amennyiben Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését írásban teheti meg Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailen történő jelzés alkalmával pedig az e-mail beérkezését. Postai úton, szolgáltató postacímére történő visszaküldés esetén ajánlott küldeményként feladott értesítést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. A terméket saját dobozában, eredeti címkét a terméken hagyva, a dobozba csomagolt számlával együtt kell visszaküldeni. Utánvéttel, portósan visszaküldött csomagot Szolgáltatónak nem áll módjában visszavenni.

6.13. Megrendelőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Megrendelőt terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

6.14. A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

45/2014. (II.26.) Korm.

6.17. Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7. Jótállás, szavatosság

7.1. Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címre küldött e-maillel, vagy a 1139 Budapest, Váci út 95. postacímre küldött ajánlott levél formájában.

Megrendelő minőségi kifogás esetén szavatossági igényét Fogyasztói szerződés esetén a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek, illetve ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

7.2. A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles Megrendelő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a Megrendelő oldalára kerül, vagyis vita esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

7.3. Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

7.4. A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani vagy kicserélni. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni szavatossági igényeiről.

7.5. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel.

7.6. A szavatossági igények érvényesítése esetén, előre egyeztetést követően, Megrendelő köteles Szolgáltató részére, a 1139 Budapest, Váci út 95. címre visszaküldeni a kifogásolt terméket. Utánvéttel küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!

7.7. Szolgáltató az általa forgalmazott termékek hibás felhasználásából, gondatlan viseléséből, rendeltetésnek nem megfelelő használatából eredő károkért, a termék által okozott járulékos, vagy közvetett károkért, továbbá személyi sérülésekért felelősséget nem vállal.

Kellékszavatosság

7.8. Milyen esetben élhet Megrendelő a kellékszavatossági jogával?

Megrendelő Webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

7.9. Milyen jogok illetik meg a Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?

Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

7.10. Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő kellékszavatossági igényét?

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.11. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.12. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.13. Milyen esetben élhet Megrendelő a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Megrendelő – választása szerint – a 7.8. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényét érvényesítheti.

7.14. Milyen jogok illetik meg Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelő köteles termék hibáját bizonyítani.

7.15. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.16. Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.17. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Megrendelő termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

7.18. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Megrendelő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. VEGYES RENDELKEZÉSEK

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

9. PANASZKEZELÉS RENDJE

9.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen, vagy levél útján is közölheti a 1139 Budapest, Váci út 95. postacímre elküldött levelével.

9.2. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10. SZERZŐI JOGOK

10.1. Miután a revans2000.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a revans2000.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

10.2. A revans2000.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

11. ADATVÉDELEM

Vásárlóink adatait bizalmasan kezeljük. Bővebb információ a weboldal adatkezelési tájékoztatójában érhető el.

12. ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT

Vásárlóink adatait bizalmasan kezeljük. Bővebb információ a weboldal adattovábbítási tájékoztatójában érhető el.

 

Akciós termékeink

Berkemann LORENA szürke papucs
Berkemann LORENA szürke papucs

Scholl RYDER barna férfi papucs
Scholl RYDER barna férfi papucs
Berkemann NOELIE fekete csizma
Berkemann NOELIE fekete csizma
Scholl ARACENA okker szandál
Scholl ARACENA okker szandál
Clarks ORINOCO EAVE fekete csizma
Clarks ORINOCO EAVE fekete csizma
Batz Eszter lila papucs
Batz Eszter lila papucs
Clarks FELICIA PLUM cseresznye cipő
Clarks FELICIA PLUM cseresznye cipő
Scholl VILIANA fekete csizma
Scholl VILIANA fekete csizma

Kiemelt termékeink

 Scholl NEW VESTMANN Scholl WIND STEPScholl RIO AD kékukszia Scholl FELCE barna 

Kövess minket a facebookon

JoomlaWatch Agent

Google követőkód

Cookie figyelmeztetés

 

 

 

Látogassa meg a Revans2000.hu webüzletet a ShopManian
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz