GYIK

Hogyan találom meg a kívánt terméket?

A termékekre a „termék kereső” pontban lehet rákeresni név, márka stb. alapján.

A bal oldalon levő szűrők segítségével többféle szempont (márka, nem, méret, szín stb.) alapján lehet szűkíteni a találatokat.

Miért 2-6 nap a szállítási határidő?

A termékek nem csak a központi raktárunkban lehetnek, hanem a 7 üzletünk valamelyikében is. Az üzletekből való bejuttatás miatt van szükség esetleg a hosszabb szállítási időre. Ha a termék a központi raktárunkban van, akkor 2 nap alatt kiszállítjuk.

A webshopon szereplő termékek megtalálhatóak az összes üzletben is?

Nem minden üzletünkben van készleten az összes termékünk, de ha megrendeli a terméket és a személyes átvételt választja, akkor néhány napon belül a kért üzletbe szállítjuk.

 

Van árkülönbség a webshopon szereplő árak és az üzletek árai között?

Nincsen.

Valóban raktáron vannak a webshopon szereplő termékek?

Alapvetően igen, de a készlet frissítése nem teljesen azonnali, így elképzelhető, hogy egy-egy termék még szerepel a webshopon, de közben már valamelyik üzletünk értékesítette. Ebben az esetben ezt haladéktalanul jelezzük a megrendelőnek.

Van minimális rendelési érték?

Nincsen.

Hogyan tudok rendelést leadni?

A választott terméken állva be kell állítani a méretet és a darabszámot, majd a „kosárba rakom” gombra kattintani.

Az „ugrás a bevásárolókosárhoz” menüponttal megtekinthető, illetve módosítható a kosár tartalma.

A „pénztár” gombra kattintva lehet továbbhaladni a számlázási és szállítási cím megadásához és a fizetési mód beállításához.

Mit kell tennem, ha mégsem tetszik vagy nem megfelelő a kapott termék?

14 napon belül a vásárló élhet az elállási jogával.

Kérjük, hogy a lábbelit tegye eredeti dobozába, a számlára írja rá a bankszámlaszámát, amit mellékel a cipőhöz. A terméket a számlán szereplő címre (1139 Budapest, Váci út 95.) kell visszajuttatnia. A csomag érkezése után néhány pár napon belül visszautaljuk a lábbeli ellenértékét.

Kérjük, hogy a dobozt csomagolja papírba vagy nylonba.

Mit kell tennem, ha nem megfelelő a méret/nem tetszik és cserélni szeretném a lábbelit?

Kérjük, hogy írjon egy e-mailt az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd. e-mailcímre, melyben hivatkozik a rendelési számára vagy számlaszámára és leírja, hogy melyik lábbelit milyenre szeretne cserélni. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot és értesítjük a továbbiakról.

A legegyszerűbben és legolcsóbban ezt GLS csomagcserével tudjuk megoldani, amikor a futár viszi az új csomagot, akkor felveszi a cserélni kívántat. Ennek díja 1290 Ft, melyet a futárnál tud rendezni. Ez csak címre küldéssel működik, GLS csomagponton vagy Pick Pack Ponton nem tudjuk megoldani. Kérjük, hogy a lábbelit tegye eredeti dobozába, azt csomagolja papírba vagy nylonba, így tudja átadni a futárnak. Címzést a futár fog rátenni.

Más modellt is választhat, nem probléma, ha eltérő a két lábbeli ára. Ha az új termék ára magasabb, mint a becserélendőé, akkor a különbözetet kell fizetnie, ha alacsonyabb, akkor visszajuttatjuk az árkülönbözetet.

Mi az a kuponkód?

Időről időre vannak online akcióink, melyeknél kuponkódokat adunk meg a kedvezmények érvényesítéséhez. A hírlevelünkre feliratkozva tájékoztatást kaphat az aktuális akciókról.

Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem?

Minden leadott rendelés után kap a vásárló egy automatikus visszajelzést a rendelés beérkezéséről. Majd a rendelés feldolgozását követően egy újabb e-mailt küldünk, amiben tájékoztatjuk, hogy átadtuk a csomagot a futárcégnek vagy átvehető személyesen a kiválasztott üzletünkben.

 

NOI KOLLEKCIO

UJ KOLLEKCIO

FERFI KOLLEKCIO

Copyright © 2019. Revans2000.hu

Termékek

Revans 2000 Kft.

Hírlevél feliratkozás

Közösségi média

2 facebook-logo-png

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

visa-kombinalt-logo

 

 

 

:
A bevásárlókosara jelenleg üres.