Hogyan találom meg a kívánt terméket? A termékekre a „termék kereső” pontban lehet rákeresni név, márka stb. alapján. A bal oldalon levő szűrők segítségével többféle szempont (márka, nem, méret, szín stb.) alapján lehet szűkíteni a találatokat.
Miért 2-6 nap a szállítási határidő? A termékek nem csak a központi raktárunkban lehetnek, hanem a 2 üzletünk valamelyikében is. Az üzletekből való bejuttatás miatt van szükség esetleg a hosszabb szállítási időre. Ha a termék a központi raktárunkban van, akkor 2 nap alatt ki tudjuk szállítatni a GLS futárszolgálattal.
A webshopon szereplő termékek megtalálhatóak az összes üzletben is? Nem minden üzletünkben van készleten az összes termékünk, de ha megrendeli a terméket és a személyes átvételt választja, akkor néhány napon belül a kért üzletbe szállítjuk.
Van árkülönbség a webshopon szereplő árak és az üzletek árai között? Nincsen.
Valóban raktáron vannak a webshopon szereplő termékek? Alapvetően igen, de a készlet frissítése nem teljesen azonnali, így elképzelhető, hogy egy-egy termék még szerepel a webshopon, de közben már valamelyik üzletünk értékesítette. Ebben az esetben ezt haladéktalanul jelezzük a megrendelőnek.
Van minimális rendelési érték? Nincsen.
Hogyan tudok rendelést leadni? A választott terméken állva be kell állítani a méretet és a darabszámot, majd a „kosárba rakom” gombra kattintani. Az „ugrás a bevásárolókosárhoz” menüponttal megtekinthető, illetve módosítható a kosár tartalma. A „pénztár” gombra kattintva lehet továbbhaladni a számlázási és szállítási cím megadásához és a fizetési mód beállításához.
Mit kell tennem, ha mégsem tetszik vagy nem megfelelő a kapott termék? 14 napon belül a vásárló élhet az elállási jogával. Kérjük, hogy a lábbelit tegye eredeti dobozába, a számlára írja rá a bankszámlaszámát, amit mellékel a cipőhöz. A terméket a számlán szereplő címre (1139 Budapest, Váci út 95.) kell visszajuttatnia. A csomag érkezése után pár napon belül visszautaljuk a lábbeli ellenértékét. Kérjük, hogy a dobozt csomagolja papírba vagy nylonba.
Mit kell tennem, ha nem megfelelő a méret/nem tetszik és cserélni szeretném a lábbelit? Kérjük, hogy írjon egy e-mailt az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
e-mailcímre, melyben hivatkozik a rendelési számára vagy számlaszámára és leírja, hogy melyik lábbelit milyenre szeretne cserélni. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot és értesítjük a továbbiakról. A legegyszerűbben és legolcsóbban ezt GLS csomagcserével tudjuk megoldani, amikor a futár viszi az új csomagot, akkor felveszi a cserélni kívántat. Ennek díja 1490 Ft, melyet a futárnál tud rendezni. Ez csak címre küldéssel működik, GLS csomagponton vagy Pick Pack Ponton nem tudjuk megoldani. Kérjük, hogy a lábbelit tegye eredeti dobozába, azt csomagolja papírba vagy nylonba, így tudja átadni a futárnak. Címzést a futár fog rátenni. Más modellt is választhat, nem probléma, ha eltérő a két lábbeli ára. Ha az új termék ára magasabb, mint a becserélendőé, akkor a különbözetet kell fizetnie, ha alacsonyabb, akkor visszajuttatjuk az árkülönbözetet.
Mi az a kuponkód? Időről időre vannak online akcióink, melyeknél kuponkódokat adunk meg a kedvezmények érvényesítéséhez. A hírlevelünkre feliratkozva tájékoztatást kaphat az aktuális akciókról.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem? Minden leadott rendelés után kap a vásárló egy automatikus visszajelzést a rendelés beérkezéséről. Majd a rendelés feldolgozását követően egy újabb e-mailt küldünk, amiben tájékoztatjuk, hogy átadtuk a csomagot a futárcégnek vagy átvehető személyesen a kiválasztott üzletünkben.
|